Saturday 11 May 2013

Sweet Sangat Jozan Ber-Instagram

Harini admin rasa gembira sangat bila membaca sesi komen mengomen Jozan yang sweet itu..dah lama sebenarnya admin nak kongsi kegembiraan Jozan ni tapi hari ini paling sesuai..

Kepada sesiapa yang belum follow Jozan di Instagram, sila cepat-cepat follow k..bagi komen membina dan jangan mengutuk k..kita boleh tahu perkembangan Johan, Zizan, famili dan aktiviti Jozan..follow original account sahaja ok..Johan dan Kak Ozlynn @jozlynnhanania manakala Zizan @zizanrazak869..


Ok paling terkini perbualan sweet Jozan adalah semalam..

Selepas Raja Lawak 7, Johan, Kak Ozlynn bersama artis dan yang lain pergi supper di kedai..Kak Ozlynn ada post dua gambar di Instagram siap ada gambar Johan nak makan maggi bandung..dalam gambar tu Zizan tiada..malam tu juga Zizan macam merajuk komen dekat dua-dua gambar cakap "tak ajakkk.."alololo kesiannya Zizan..admin tahu Johan mesti akan reply punya komen Zizan sebab Johan dan Kak Ozlynn memang mesra dan komen di Instagram..pagi tadi baru Johan reply dan pujuk Zizan macam ayat kat bawah ni..comel sangat kannnn..Johan pujuk Zizan lahhh.."jangan macam ni..ni makan kat kedai je zan...ko datang rumah aku suruh mama masak special untuk ko" dahlah panggil Zan je..siap cakap "orang lain aku biar je"..Zizan sorang sahaja Johan pujuk..lepas tu siap cakap Mama nak masakkan special untuk Zizan...alololo...mesti Zizan dah tak merajuk kan..datanglah rumah Johan tau Zizan...paksa Johan dan Kak Ozlynn masak best-best k..Zizan pun panggil Kak Ozlynn tu Mama..alahai satu famili sangat..



Beberapa hari sebelum tu pun Zizan ada post gambar 'teddy bear' Mr Stark Iron Man pakai seatbelt, Johan komen dua kali tau cakap nak bagitau siapa bagi 'teddy bear' tu..hahaha mesti Johan tahu kan..tapi setakat hari ni Zizan belum respond lagi statement Johan itu..mungkin sibuk agaknya..sekali dah marah-marah manja dah di whatsapp/message kan pesan kat Johan jangan bagitahu..nakal betul Johan kann..

Bagi admin Johan dan Kak Ozlynn sangatlah peramah komen-komen di Instagram..akan datang admin share pula k dah berapa kali Johan dan Kak Ozlynn komen dan chat dengan admin..bukan sahaja admin..malah ramai lagi peminat Jozan dan Jozlynnhania..kalau tak percaya..cuba lah komen..Zizan pula mungkin agak busy jadi jarang respond di Instagram..tapi setiap kali Johan komen..Zizan mesti akan layan..

Best sangat admin bila follow Jozan di Instagram..rasa rapat sangat dengan artis-artis kegemaran admin yang paling serasi dan sweet di Malaysia..



2 comments:

  1. hehe comel jer zizan merajuk johan pujuk hihi..jgn sampai benda ni masuk melodi dh ler hihihi

    ReplyDelete
  2. @banu syah : tak masuk melodi lahh...hehe tapi takpe..diorang memang dah sweet dah..zizan memang mengada n manja dengan Johan...

    ReplyDelete