Monday 6 May 2013

Jozan Sahabat Selamanya First Video

Akhirnya tercapai juga cita-cita admin untuk buat satu video khas buat Jozan dan seluruh peminat Jozan yang disayangi semua..hehe ini kali pertama tau jadi ada banyak cacat cela dalam video admin ini..

Admin ada upload video di Youtube di sini jika ada yang nak download dan dijadikan kenangan peribadi..sila-silakanlah ye..jangan malu-malu..

Admin teringin sangat nak buat video untuk Jozan sebab admin jealous tengok video-video ahli keluarga Jozan yang lain..kreatif sangat semuanya..teringin juga admin nak buat satu..heheh..



Ok admin cerita sedikit sebanyak tentang video yang admin buat ini k..semua video dan gambar ini admin pilih yang paling bermakna bagi admin..memang ada banyak moment sweet Jozan tapi untuk video pertama..admin pilih combination Lawak Ke Der 2..Kampung Prima 105..Maharaja Lawak Mega..ada juga video yang admin ambil dari team Johan FC..peminat-peminat Jozan semua dan koleksi admin sendiri ketika Johan Twitter Family gathering hari tu..terima kasih ye kawan-kawan semua yang banyak membantu..


Semua kenangan indah..pahit mahit Jozan yang terkini dan terbaik admin pilih untuk dimuatkan dalam video ini..semoga terhibur ok..

Harap sangat Jozan tengok video ni kan..biar Jozan tahu yang peminat Jozan semua sayangkan mereka dan doakan Jozan adalah sahabat selamanya..

2 comments:

  1. Hello sis :D nice entry la..seronok baca..btw, nak tanya..lagu yang akak guna untuk video tu tajuk apa ehh.? best :)

    ReplyDelete
  2. @mirrah : tq sayang..tajuk lagu dia 'sahabat' by tiffany kenanga :)

    ReplyDelete