Wednesday 30 October 2013

Semangat Zizan di Super Spontan 2013

                        

Beberapa hari sahaja lagi final Super Spontan..hari yang kita semua tunggu akan tiba..Johan akan bersaing bersendirian bersama nama-nama besar yang lain untuk merebut title Juara Super Spontan musim ke-2..tak tahu kenapa..admin rasa risau sangat dengan keputusan undian setakat hari ini..dapatkah Johan mempertahankan Jozan sebagai juara?

Johan dan Zizan..dua-dua admin sayang..dua-dua admin sokong..admin tahu kita tak mampu memaksa semua ikut telunjuk kita..undi apa yang kita suka tapi admin pohon pada peminat Jozan dan peminat atas pagar untuk kenang kembali semangat Johan dalam Jozan..

Ada yang mengatakan Johan mengalah pada Zizan untuk musim lepas..admin tak pasti tentang hal itu..apa admin tahu sayangnya Johan pada Zizan memang bukan dengan kata-kata dan Johan memang selalu menyerlahkan Zizan dalam Jozan..Zizan memang berbakat besar dan dibantu oleh Johan..Zizan memang mampu untuk lebih menonjol dan admin tak nafikan kekuatan aura Zizan..semuanya bergantung pada rezeki masing-masing kan..jadi musim lepas..Zizan memang sudah tertulis lebih layak menjadi juara..jadi semua terima dengan hati terbuka..

Kali ini giliran Johan pula berseorangan membawa nama Jozan..admin tak pasti Zizan akan muncul di saat akhir Super Spontan untuk memberi kata-kata semangat atau join game yang ada..mungkin Zizan busy dengan komitmen lain..tapi kalau Zizan baca entri admin ini..tolonglah datang support Johan..kawan sebaik Johan susah dicari Zan..ingatkah lagi pengorbanan Johan masa final Maharaja Lawak Mega? Tak mampu berdiri sendiri..terhoyong hayang menahan jatuh dan berpura-pura sihat ketika di final sudah cukup membuktikan sayangnya Johan pada Zizan..semangat yang kuat dan janji pada sahabat membuatkan Johan gagahkan diri menaiki kereta..berjam-jam lamanya dari KL ke JB hanya kerana janji..janji pada sahabat selamanya..admin paham pengorbanan tidak perlu diungkit dan wajib dibalas..tak ikhlas namanya kan..tapi admin percaya Zizan sensitif orangnya..sensitif pada persekitaran..sensitif pada harapan peminat..dan paling penting sensitif pada Johan kerana Jozan lebih mengenali..lebih paham tentang segalanya tentang Jozan..

Johan rindu Zizan..rindu sampai berkali-kali mention Zizan di Instagram sehingga selalu promote kerjaya Zizan seperti filem dan teater Zizan di insta Jozlynnhanania lebih dari kerjaya Johan sendiri....mungkin juga hint pada Zizan yang Johan perlukan semangat Zizan untuk Super Spontan..kami paham kalau Zizan sibuk dengan kerja tapi percayalah..jangan pernah lupa susah dan senang bersama Johan..sesibuk mana sekalipun mesti ada masa untuk yang tersayang..sibuk ini pun semua berkat turun naik Jozan bersama..admin harap ada kejutan di final Super Spontan..mungkin juga harapan..doa dan promosi Zizan di Twitter dan Instagram tentang Johan..admin tak paksa kerana admin tahu Zizan yang kami kenal penyayang orangnya..

Kepada Johan..walau apa yang terjadi..jika ditakdirkan Zizan tak mampu hadir jumaat ini..percayalah yang admin sentiasa sokong Johan di final Super Spontan..bukan admin seorang..tapi keluarga Jozlynnhanania..peminat Jozan..ZTF..JTF dan semuanya..jangan pernah mengalah kerana Johan pasti selalu menyajikan terbaik dan Johan sudah johan di hati kami semua..

Jom teruskan mengundi Johan..taip SS 3/5/10/20 JOHAN hantar ke 32777.

All the best Johan for Jozan..

1 comment:

  1. sedih juga kak, sbb saya selalu harap zizan akan promote supaya undi johan utk final super spontan di instagram zizan mcm yg johan selalu promote utk zizan, tp sampai skrg dh nk final dh, zizan x buat pun. kalaupun zizan busy sekalipun, x kan skjp pun x blh buat, upload gmbr2 lain n buat benda lain zizan blh buat pulak ye. agaknya kan kak, kalau zizan buat, mesti lg ramai yg akan undi johan. saya sedih, n lg sedih kalau tgk johan kalah lg.

    ReplyDelete