Thursday 4 April 2013

Good Luck Jozan!

Anugerah Bintang Popular 2012 tinggal beberapa hari sahaja lagi..admin pun turut berdebar tapi yang pasti..Jozan mesti lagi berdebar kan?

Kalau tahun 2011, Jozan masing-masing pulang dengan anugerah..admin harap dan agak yakin tahun ini pasti Jozan tidak pulang dengan tangan kosong..berkat usaha Jozan yang ikhlas menggembirakan semua peminat dan kerja keras mereka berdoa..admin doakan yang baik-baik sahaja untuk Jozan..


Kalau tahun lepas Johan pulang dengan Anugerah Pelakon Lelaki Komedi..harap tahun ini pun sama..bukan Zizan kurang kelakar tapi admin rasa Johan lebih layak untuk anugerah ini..Zizan pasti akan pulang dengan anugerah punyalah..tak mustahil boleh jadi Artis Paling Popular..lapan pencalonan tu..Johan pun admin rasa akan merangkul anugerah Penyampai Radio Paling Popular..terhibur admin setiap pagi dengar gelagat Johan di Era..

Dalam banyak-banyak anugerah yang dipertandingkan, admin paling tunggu Anugerah Gandingan Layar Serasi..admin teringin sangat Jozan menang bersama dan berpelukan..tiada artis lain yang boleh lawan keserasian Jozan..harap-harap tak sia-sia admin vote online tu..

Jangan risau ye Jozan, kalau ada rezeki adalah..kalau tekaan admin betul..tahniah awal-awal admin ucapkan..jangan lupa ambil gambar bersama banyak-banyak tau..haa sebelum terlupa..nanti abg Zizan tolong abg Johan naik stage tau..abg Johan kan tak berapa sihat lagi..prepare ucapan siap-siap ye..hehe jangan lupa syukur pada Allah dan mention kami semua peminat Jozan ye..hehehe :)

Teringin sangat nak Jozan jadi hos ABPBH 2012..tapi takpelah..mungkin tahun-tahun depan..

0 comments:

Post a Comment